EMAIL MARKETING

Nejčastější formou e-mailingu jsou newslettery. E-mail marketing specialistka Lenka vysvětluje: "Díky newsletteru, který je hlavním nástrojem e-mail marketingu, můžeme předávat užitečné informace nebo třeba propagovat naši značku a nabízené produkty. Zasáhneme přesně ty lidi, které zasáhnout chceme."
Největším strašákem e-mailingu je GDPR. V případě, že se newsletterům chcete věnovat, měli byste ho mít stoprocentně pod kontrolou.
Pokud se rozhodnete dělat e-mailing, opět vás nemine psaní textů. Kromě toho ale budete také pracovat s e-mailingovými nástroji (Mailchimp, Ecomail), vytvářet v nich šablony, spravovat publika, uchovávat osobní údaje a provádět testy, na který obsah nebo čas odeslání vaši zákazníci reagují nejlépe.
TOHLE VŠECHNO V SUPRATONU UMÍME. Zavolejte nám nebo napište- Tel.: +420 732 311 829